Bestelinformatie en garantie

Bestelproces

Nadat u een product heeft toegevoegd in uw winkelwagen, kunt u in uw winkelwagen de verzendmethode selecteren. Nadat u in het volgende venster uw gegevens heeft ingevuld, of heeft ingelogd, krijgt u nog een kans om uw bestelling te controlleren alvorens hem te betalen. Na de betaling is de bestelling definitief.

U wordt hierna via de door u opgegeven email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Kosten

Voor verzending van uw bestelling maken wij gebruik van PostNL. De kosten hiervoor bedragen 3,50 euro incl. btw. Er worden geen administratiekosten in rekening gebracht

Betalingen

U kunt gebruik maken van Ideal voor betalingen op deze website. Indien u als verzendwijze “afhalen” selecteert, kunt u tevens gebruik maken van de mogelijkheid om te pinnen bij afhalen. Tevens kunt u bij ons ook kopen op rekening met de methode “op rekening”. U ontvangt dan de factuur bij uw bestelling

Verzending

Nadat uw bestelling is ingepakt en verzonden ontvangt u via de mail uw track-and-trace informatie. Uw pakket zal gebruikelijk de volgende werkdag verzonden worden, indien dit vertraagd is, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Indien PostNL het pakket de eerste keer niet kan afleveren, zal de bezorger het de volgende dag nogmaals proberen te bezorgen. Indien dit wederom niet succesvol is, dan zal uw pakket bij het dichtsbijzijnde PostNL pakketpunt worden afgegeven, waar het opgehaald kan worden.
De levertijd bedraagd doorgaans 2 a 3 werkdagen vanaf het moment van betaling. Indien dit vertraagd wordt, stellen we u op de hoogte

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Mocht u een garantieaanvraag willen doen, neem dan contact met ons op